Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Π.Δ.73/2019

Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3832/2010, 4178/2013, 4369/2016
ΦΕΚ: 114/Α/04.07.2019

Οργανισμός της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ.).

2301/Α1-1874/2023-ΦΕΚ:2174/Β/03.04.2023:Αντιστοίχιση των υφισταμένων κλάδων και ειδικοτήτων του Οργανισμού της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ.), π.δ. 73/2019 (Α΄ 114), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α΄ 232) νέους κλάδους και ειδικότητες.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

N.3832/2010

Ελληνικό Στατιστικό Σύστημα (ΕΛ.Σ.Σ.) Σύσταση της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) ως Ανεξάρτητης Αρχής.


2301/Α1-1874/2023

Αντιστοίχιση των υφισταμένων κλάδων και ειδικοτήτων του Οργανισμού της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ.), π.δ. 73/2019 (Α΄ 114), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α΄ 232) νέους κλάδους και ειδικότητες.


ΓΠ-400/2012

Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας και Διαχείρισης της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.


2956/Α1-2479/2018

Ανακατανομή κενών οργανικών θέσεων που προβλέπονται στον Οργανισμό της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.


181/Β4-38/2022

Τροποποίηση της υπό στοιχεία 1697/Β4-234/ 9.3.2021 απόφασης του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής «Ανάθεση της διενέργειας των Γενικών Απογραφών Κτιρίων και Πληθυσμού - Κατοικιών έτους 2021 και ορισμός του χρονικού διαστήματος συλλογής των στοιχείων» (Β΄ 1024).


510148/2022

Οργανισμός Ανεξάρτητης Αρχής «Επιθεώρηση Εργασίας».

82920/2023-ΦΕΚ:827/Β/17.02.2023:Αντιστοίχιση των υφισταμένων κλάδων και ειδικοτήτων του Οργανισμού της Ανεξάρτητης Αρχής «Επιθεώρηση Εργασίας» (Β’ 5937/2022), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α’ 232) νέους κλάδους και ειδικότητες. 

1218/2021

Έγκριση τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Κρήτης. 

47048/2023-ΦΕΚ:2687/Β/21.04.2023:Αντιστοίχιση των υφιστάμενων κλάδων και ειδικoτήτων του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Κρήτης με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α’ 232) νέους κλάδους και ειδικότητες.  
245143/2023-ΦΕΚ:5055/Β/11.08.2023:Τροποποίηση πράξης αντιστοίχισης των υφιστάμενων κλάδων και ειδικοτήτων του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Κρήτης με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α’ 232) νέους κλάδους και ειδικότητες.
245136/2023-ΦΕΚ:5055/Β/11.08.2023:Αντιστοίχιση των υφιστάμενων κλάδων και ειδικοτήτων του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Κρήτης με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α’ 232) νέους κλάδους και ειδικότητες.
406831/2023-ΦΕΚ:7220/Β/21.12.2023:Αντιστοίχιση των υφιστάμενων κλάδων και ειδικοτήτων του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Κρήτης με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α' 232) νέους κλάδους και ειδικότητες.

Π.Δ 133/2017

Οργανισμός του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

ΠΔ 40/2020-ΦΕΚ: 85/Α/15.04.2020 Άρθρο 61:Από την έναρξη ισχύος του παρόντος προεδρικού διατάγματος καταργούνται:δ. οι διατάξεις των π.δ.133/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης» (Α’161), π.δ.142/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Οικονομικών» (Α’181) και π.δ.147/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης» (Α’192) που αντίκεινται στις διατάξεις του παρόντος.

 


7002/5/132-β’/2023

Αντιστοίχιση των υφισταμένων κλάδων και ειδικοτήτων του πολιτικού προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας όπως περιλαμβάνονται στο άρθρο 21 του ν. 2800/2000, ως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του π.δ. 5/2021 (Α’ 5), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α’ 232) νέους κλάδους και ειδικότητες.

7002/5/132-ια’/2023-ΦΕΚ:3372/Β/19.05.2023: Αντιστοίχιση υφιστάμενων κλάδων και ειδικοτήτων του πολιτικού προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α’ 232) νέους κλάδους και ειδικότητες και τροποποίηση της υπό στοιχεία 7002/5/132-β’ από 7.2.2023 πράξης αντιστοίχισης του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη (Β’ 887). 

ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/26/2019

Παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης για την εφαρμογή του διπλογραφικού συστήματος :Με τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις ΙΙ και ΙΙΙ της παρούσας, δεν είναι νόμιμη η ανάθεση από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. της εκτέλεσης του επίμαχου συμβατικού αντικειμένου στη φερόμενη ως δικαιούχο του ελεγχόμενου εντάλματος εταιρεία. Και τούτο διότι, όπως βασίμως προβάλλει η Επίτροπος, το εν λόγω αντικείμενο περιλαμβάνει συνήθεις λογιστικές εργασίες, η εκτέλεση των οποίων ανακύπτει από τη θεσπισθείσα - για την ΕΛ.ΣΤΑΤ. το πρώτον το έτος 2012 (με την έναρξη ισχύος του Κανονισμού Λειτουργίας και Διαχείρισης της ΕΛ.ΣΤΑΤ. ΓΠ-//2012 ΑΠΟΦ. ΓΠ-400, Β΄ 2390/2012)- υποχρέωση εφαρμογής του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου (π.δ. 205/1998) και οι οποίες, παρά τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα, αφορούν βασική οικονομική λειτουργία της Αρχής και ανακύπτουν, κατά κανόνα, στο πλαίσιο λειτουργίας ενός νομικού προσώπου με λειτουργική, διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, όπως είναι η ΕΛ.ΣΤΑΤ, ανάγονται δε στα καθήκοντα των υπαλλήλων της οικείας Διεύθυνσης, και εν προκειμένω της μεταφερθείσας -από  την καταργηθείσα Γ.Γ. Ε.Σ.Υ.Ε. στην ΕΛ.ΣΤΑΤ.-, Διεύθυνσης Οικονομικής Διοίκησης. Εξάλλου, ο ιδρυτικός της Αρχής νόμος (ν. 3832/2010, όπως τροποποιήθηκε) προβλέπει ότι η αρμοδιότητα για την κατάρτιση των ετήσιων προϋπολογισμών, απολογισμών και ισολογισμών της Αρχής παραμένει εντός της Αρχής. Πρέπει, συνεπώς, αυτή να ασκείται με την συνεπικουρία από το κατάλληλο προσωπικό, που στελεχώνει την Αρχή, ήτοι υπαλλήλους με την κατάλληλη, οικονομικής κατεύθυνσης, επιστημονική κατάρτιση. Εξάλλου, ο ισχυρισμός, που προβάλλεται από την Αρχή, ότι οι επίμαχες εργασίες δεν προβλέπονται στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικής Διοίκησης, όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό της και ότι συνεπώς αυτές δεν ανάγονται στα καθήκοντα των υπαλλήλων της Αρχής, είναι απορριπτέος, διότι, όπως εκτέθηκε στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, ο Οργανισμός αυτός, ο οποίος συντάχθηκε το έτος 2000, αφορούσε στη λειτουργία της ως άνω Διεύθυνσης, υπό το καθεστώς υπαγωγής της στη Γ.Γ. Ε.Σ.Υ.Ε. του Υπουργείου Οικονομικών, η οποία καταργήθηκε με τη σύσταση της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Το δε νεότερο νομοθετικό καθεστώς, που διέπει την ΕΛ.ΣΤΑΤ. (ν. 3832/2010 και Κανονισμός Λειτουργίας και Διαχείρισης της ΕΛ.ΣΤΑΤ.), προβλέπει ρητώς την υποχρέωση τήρησης εκ μέρους της του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου, αλλά και τη μεταφορά όλων των υπηρεσιών και όλου του προσωπικού της καταργηθείσας Γ.Γ. Ε.Σ.Υ.Ε. στην ΕΛ.ΣΤΑΤ., προκειμένου να διαχειρισθεί το αντικείμενο και την ύλη αυτής, όπως αυτά επαναπροσδιορίσθηκαν με τα νεότερα νομοθετήματα. Λαμβάνοντας, περαιτέρω, υπόψη ότι σύμφωνα με τα επικαλούμενα από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. στοιχεία στην Οικονομική Διεύθυνση της ΕΛ.ΣΤΑΤ. υπηρετούν συνολικά οκτώ (8) υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Στατιστικών, τέσσερις (4) υπάλληλοι ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού και έξι (6) ΤΕ Διοικητικού - Οικονομικού δεν αποδεικνύεται, κατά την κρίση του Κλιμακίου, αδυναμία ή ανεπάρκεια του προσωπικού αυτού για την εκτέλεση των εργασιών αυτών και μάλιστα σε βαθμό, που να καθιστά αναγκαία την επίμαχη ανάθεση. (...)

Δεν ανακλήθηκε με την ΕΣ/ΤΜ.4/15/2019