Ν.5216/2025
Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα
ΦΕΚ: 118/Α/07.07.2025
Προστασία των ανηλίκων από προϊόντα καπνού και αλκοόλ - Τροποποιήσεις νόμων 3730/2008 και 4419/2016 - Ρυθμίσεις για μη καπνικά προϊόντα - Ψηφιακό μητρώο ελέγχου προϊόντων καπνού, αλκοόλ και λοιπών μη καπνικών προϊόντων και άλλες διατάξεις.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΟΥ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Αναθεωρήση Ν.5216-2025.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 08/07/2025
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΕΚ
Σχετικά Έγγραφα
Ε.2051/2025
Κοινοποίηση των διατάξεων τελωνειακού ενδιαφέροντος των άρθρων 22.26,31,32 του ν.5216/2025 "Προστασία των ανηλίκων από προϊόντα καπνού και αλκοόλ - Τροποποιήσεις ν. 3730/2008 και 4419/2016- Ρυθμίσεις για μη καπνικά προϊόντα - Ψηφιακό μητρώο ελέγχου προϊόντων καπνού, αλκοόλ και λοιπόν μη καπνικών προϊόντων και άλλες διατάξεις" ΑΔΑ: 9ΜΕ946ΜΠ3Ζ-7ΜΞ
ΥΠ.ΥΓ.&.ΠΡ/88202/2009
Υπουργική απόφαση σε εφαρμογή του άρθρ. 3 του ν. 3730/2008 για την προστασία ανηλίκων από τον καπνό και το αλκοόλ.
Δ2β/Γ.Π.οικ. 73854/2019
Πληροφορίες για την πληρωμή των ηλεκτρονικών παραβόλων του Ν. 4419/2016 για την κοινοποίηση των προϊόντων καπνού και των ηλεκτρονικών τσιγάρων και την αξιολόγηση του τεχνικού φακέλου για τα νέα προϊόντα καπνού ΑΔΑ:Ψ6ΚΞ465ΦΥΟ-8Λ2
Α4γ/Γ.Π/οικ.10790/2017
Εφαρμογή του Νόμου 4419/2016(ΦΕΚ Α` 174) εθνικό μέτρο προσαρμογής της Οδηγίας 2014/40/ΕΕ για τα προϊόντα καπνού και άλλα συναφή προϊόντα αναφορικά με χρήση και κατανάλωση αυτών.(ΑΔΑ:61Γ0465ΦΥΟ-Ζ7Ε)
Γ.Π/Δ2β/οικ.39190/2018
«Οδηγίες για την Εφαρμογή του Νόμου 4419/2016 (ΦΕΚ 174/ τ. Ά/ 2016) ως προς την κατασκευή, πώληση, προβολή, παρουσίαση των προϊόντων καπνού, ηλεκτρονικών τσιγάρων και συναφών προϊόντων.»(ΑΔΑ:ΩΣ7Φ465ΦΥΟ-ΨΗΕ) ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Υ1/ΓΠ/οικ.266/2003
Παραγωγή, παρουσίαση και πώληση προϊόντων καπνού σε συμμόρφωση προς την οδηγία 2001/37/ΕΚ (ΕΕL 194/18.7.2001) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου.(Καταργήθηκε με το Ν.4419/2016, ΦΕΚ 174/Α/20.9.2016)
ΔΕΦΚΦΓ 1138995ΕΞ2018
Κοινοποίηση της αρ. πρωτ. Γ.Π./Δ2β/οικ. 39190/22.05.2018 Εγκυκλίου Διαταγής του Υπουργείου Υγείας «Οδηγίες για την Εφαρμογή του Νόμου 4419/2016 (ΦΕΚ 174/τ. Α’/2016) ως προς την κατασκευή, πώληση, προβολή, παρουσίαση των προϊόντων καπνού, ηλεκτρονικών τσιγάρων και συναφών προϊόντων».(ΑΔΑ:7ΔΟΧ46ΜΠ3Ζ-Ν4Θ)
ΝΣΚ/151/2013
Περιορισμοί στη λιανική πώληση προϊόντων καπνού, από τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ.1 περ.δ’ και ε’ και παρ.3 του Ν. 3730/2008 – Κατάργηση ή μη των διατάξεων αυτών από τις διατάξεις των άρθρων 1 και 2 του Ν. 3919/2011 και ιδιαίτερα από τη διάταξη του άρθρου 2 παρ.2 περ.στ’ του νόμου αυτού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι περιορισμοί του άρθρου 2 του Ν. 3730/2008 στα σημεία πώλησης των καπνοβιομηχανικών προϊόντων δεν έχουν καταργηθεί από τις διατάξεις των άρθρων 1 και 2 του Ν. 3919/2011. (ομοφ.)
ΠΟΛ.1112/2016
Κοινοποίηση διατάξεων του άρθρου «Τροποποιήσεις του άρθρου 58 Α του ν. 4174/2013» του κατατεθέντος στην Βουλή των Ελλήνων προς ψήφιση σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα προς ενίσχυση της καταπολέμησης της παράνομης εμπορίας καπνού και βιομηχανοποιημένων καπνών και Ίδρυση Συντονιστικού Κέντρου για την Καταπολέμηση του Λαθρεμπορίου, εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας προς την Απόφαση 2009/917/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 30ης Νοεμβρίου 2009 για τη χρήση της πληροφορικής για τελωνειακούς σκοπούς και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία των άρθρων 15, 16 και 18 της Οδηγίας 2014/40/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 3ης Απριλίου 2014 για την προσέγγιση των νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών-μελών σχετικά με την κατασκευή, την παρουσίαση και την πώληση προϊόντων καπνού και συναφών προϊόντων και την κατάργηση της Οδηγίας 2001/37/ΕΚ», αναφορικά με τα πρόστιμα για παραβάσεις σχετικές με τον φόρο προστιθέμενης αξίας .(ΑΔΑ:795ΝΗ-Δ37)
ΑΕΠΠ/851/2018
Ο προσφεύγων στο πλαίσιο της Προδικαστικής Προσφυγής ζητά την ακύρωση της απόφασης που απέρριψε την προσφορά του για την προμήθεια ειδών τροφίμων, ποτών, καπνού και συναφών προϊόντων (CPV 15894000-1) για το Γενικό Νοσοκομείο, αποκλειστικά για τα μη ζωικής προέλευσης προϊόντα. Ισχυρίζεται ότι η απόρριψη ήταν παράνομη, καθώς οι διατάξεις της διακήρυξης αφορούσαν μόνο προϊόντα ζωικής προέλευσης, ενώ η πρόβλεψη για άδεια λειτουργίας δεν ίσχυε για τα υπόλοιπα είδη. Ζητεί η προσφορά του να γίνει δεκτή για τα σχετικά είδη, με εκτιμώμενη αξία 63.217,00€.