Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

1008/89106/2020

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: Π.Δ. 133/1992
ΦΕΚ: 1404/Β/15.04.2020

Πρόγραμμα Επιτήρησης του ιού του Πυρετού του Δυτικού Νείλου στα Iπποειδή, στα πτηνά και σε άλλα ζώα ευαίσθητα στον ιό.

394/59598/2021, ΦΕΚ: 862/Β/05.03.2021 Άρθρο 6: Η απόφαση υπ’ αρ. 1008/89106/23.03.2020 (Β’ 1404) παύει να ισχύει

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

394/59598/2021

Πρόγραμμα Επιτήρησης του ιού του Πυρετού του Δυτικού Νείλου στα ιπποειδή, τα πτηνά και σε άλλα ζώα ευαίσθητα στον ιό, για το έτος 2021.

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 481/67903/2022- ΦΕΚ: 1359/Β/23.3.2022


343/24367/2019

Πρόγραμμα Επιτήρησης του Πυρετού του Δυτικού Νείλου στα Iπποειδή, τα πτηνά και σε άλλα ζώα ευαίσθητα στον ιό.

Καταργείται με την 1008/89106/2020, ΦΕΚ: 1404/Β/15.04.2020


602/112480/2023

Πρόγραμμα επιτήρησης του ιού του Πυρετού του Δυτικού Νείλου (ΠΔΝ) στα ιπποειδή, τα πτηνά και σε άλλα ζώα ευαίσθητα στον ιό, για το έτος 2023. 


481/67903/2022

Πρόγραμμα Επιτήρησης του ιού του Πυρετού του Δυτικού Νείλου (ΠΔΝ) στα ιπποειδή, τα πτηνά και σε άλλα ζώα ευαίσθητα στον ιό, για το έτος 2022

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 6 ΤΗΣ 602/112480/2023-ΦΕΚ:2486/Β/18.04.2023.


350/12778/2016

Πρόγραμμα Επιτήρησης του Πυρετού του Δυτικού Νείλου στα ιπποειδή και τα άγρια πτηνά .


Αριθ. 27/3259/2013

Πρόγραμμα Επιτήρησης του Πυρετού του Δυτικού Νείλου στα ιπποειδή και τα άγρια πτηνά .

(Καταργήθηκε με την υπ'αριθμ.350/12778/2016, ΦΕΚ 379/Β/17.2.2016)


11/754/2018

Πρόγραμμα Επιτήρησης του Πυρετού του Δυτικού Νείλου στα Ιπποειδή και τα Άγρια πτηνά.

καταργήθηκε με την υπ'αριθμ. 343/24367/2019, ΦΕΚ-508/Β/20.2.2019


172/5332/2017

Πρόγραμμα Επιτήρησης του Πυρετού του Δυτικού Νείλου στα ιπποειδή και τα άγρια πτηνά για το 2017.

11/754/2017 43/Β/18.1.2018:Άρθρο 6 Η απόφαση με αριθμό 172/5332/17.1.2017 (351 Β΄) παύει να ισχύει.


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)/147/2014

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τις προεκτεθείσες διατάξεις, όπως ερμηνεύθηκαν στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι ως εκ της φύσεως των ανατεθεισών υπηρεσιών (κτηνιατρικές υπηρεσίες προς αδέσποτα ζώα) δεν ήταν δυνατή η εκ των προτέρων επιμέτρηση συγκεκριμένων ποσοτήτων αυτών, ώστε αυτές να προσδιορισθούν αναλυτικά στην επίμαχη διακήρυξη. Και τούτο διότι, κατά το στάδιο πριν από τη διεξαγωγή του διαγωνισμού, δεν ήταν δυνατό να προβλεφθεί, έστω κατά προσέγγιση, ούτε ο αριθμός των αδέσποτων ζώων που θα περισυλλέγονταν ούτε η κατάσταση της υγείας τους, ώστε να εκτιμηθεί ποσοτικά το είδος των υπηρεσιών που θα έπρεπε να παράσχει ο ανάδοχος (αριθμός στειρώσεων θηλυκών ή αρσενικών ζώων, εμβολιασμών, ορολογικών και λοιπών εργαστηριακών εξετάσεων κ.ό.κ.), απορριπτομένου ως αβασίμου του περί αντιθέτου (πρώτου) λόγου διαφωνίας...Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη, αφενός μεν, τη σημασία των ανατεθεισών υπηρεσιών για τη δημόσια υγεία, ιδίως ενόψει της επανεμφάνισης του ιού της λύσσας στην ευρύτερη περιοχή, αφετέρου δε, την απροθυμία των κτηνιάτρων να συμμετέχουν στο διενεργηθέντα διαγωνισμό (υποβολή μιας μόνο προσφοράς) καθώς και την ανάγκη έγκαιρης προμήθειας των απαραίτητων αναλώσιμων υλικών (εμβολίων, φαρμάκων κ.λπ.) για την αποτελεσματική παροχή των υπηρεσιών, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη προκαταβολή συμφωνήθηκε χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης της προμνησθείσας διάταξης εκ μέρους των οργάνων του Δήμου.(συγγνωστή πλάνη)