Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

7017/7/1-Θ/2020

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1339/1983
ΦΕΚ: 2965/Β/20.07.2020

Πρόσληψη ιδιωτών για τις ανάγκες ασφάλειας ή φρούρησης οποιασδήποτε εγκατάστασης ή χώρων Ν.Π.Δ.Δ., Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας και Επιχειρήσεων, καθώς και για τη συνοδεία χρηματαποστολών αυτών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

7012/2006

Πρόσληψη ιδιωτών για τις ανάγκες ασφάλειας ή φρούρησης οποιασδήποτε εγκατάστασης ή χώρων Ν.Π.Δ.Δ., Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας και Επιχειρήσεων, καθώς και για τη συνοδεία χρηματαποστολών αυτών.


7012/13/1-ο/2006

Πρόσληψη ιδιωτών για τις ανάγκες ασφάλειας ή φρούρησης οποιασδήποτε εγκατάστασης ή χώρων Ν.Π.Δ.Δ., Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας και Επιχειρήσεων, καθώς και για τη συνοδεία χρηματαποστολών αυτών.

Καταργείται με την 7017/7/1-Θ/2020 ΦΕΚ: 2965/Β/20.07.2020


ΝΣΚ/220/2017

Πιστοποίηση των δημόσιων ή ιδιωτικών φορέων εκπαίδευσης προσωπικού ασφάλειας και υπεύθυνων ασφάλειας λιμενικών εγκαταστάσεων - Καθεστώς Αναγνωρισμένων Οργανισμών Ασφάλειας (Α.Ο.Α.) και Αναγνωρισμένων Οργανισμών (Νηογνωμόνων).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι δημόσιοι ή ιδιωτικοί φορείς εκπαίδευσης, οι οποίοι παρέχουν την προβλεπόμενη στις διατάξεις των παραγράφων 13.1, 13.2, 13.3, 13.4, 18.1, 18.2 και 18.3 του Μέρους Β' του Διεθνούς Κώδικα Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (I.S.P.S. Κώδικας) εκπαίδευση, δεν έχουν εκ του νόμου υποχρέωση να είναι πιστοποιημένοι από αρμόδιο φορέα και τούτο διότι δεν υφίσταται ακόμη το αναγκαίο κανονιστικό πλαίσιο περί καθορισμού του συστήματος πιστοποίησης των φορέων μη τυπικής εκπαίδευσης. Εξ άλλου, αν και δεν αποτελούν αμιγώς εκπαιδευτικούς φορείς, οι Α.Ο.Α. και οι Νηογνώμονες εντάσσονται στην έννοια των ιδιωτικών εκπαιδευτικών φορέων μη τυπικής εκπαίδευσης, εάν πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις.


ΝΣΚ/292/2010

Τήρηση ή μη της διαδικασίας του άρθρου 11 του Ν 1649/1986 για την πρόσληψη δικηγόρου σε ανώνυμη εταιρεία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι δυνατή η εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 11 του Ν 1649/1986 για την πρόσληψη δικηγόρου στην ανώνυμη εταιρεία με διακριτικό τίτλο «ΕΑΧΑ Α.Ε.», δεδομένου ότι η διαδικασία αυτή ακολουθείται μόνον εφ’ όσον πρόκειται για πλήρωση θέσεως δικηγόρου νομικού προσώπου που ανήκει στον δημόσιο τομέα, ανεξάρτητα από το εάν το νομικό αυτό πρόσωπο είναι ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου και εν προκειμένω με ειδικές διατάξεις η «ΕΑΧΑ Α.Ε.» εξαιρείται από την εφαρμογή σ’ αυτήν των διατάξεων που διέπουν εταιρείες που ανήκουν άμεσα ή έμμεσα στο δημόσιο αλλά και από την υπαγωγή της στην κατηγορία των οργανισμών και επιχειρήσεων του ευρύτερου δημόσιου τομέα.


ΕΣ/ΤΜ.1/219/2011

Καταβολή αμοιβής και εξόδων κίνησης:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Τμήμα αποφαίνεται ότι στην υπό κρίση περίπτωση για την πρόσληψη των φερόμενων ως δικαιούχων με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου δίμηνης διάρκειας, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 206 του ν. 3584/2007, δεν απαιτείτο να ακολουθηθούν οι διατυπώσεις που περιγράφονται στο άρθρο 21 του ν. 2190/1994 και συνεπώς δεν υφίστατο υποχρέωση του Ν.Π.Δ.Δ. αφενός να αναρτήσει ανακοίνωση πρόσληψης, αφετέρου να συντάξει και να αναρτήσει πίνακες κατάταξης. Κατά συνέπεια, ο σχετικός λόγος διαφωνίας της Επιτρόπου πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος. Περαιτέρω, όμως, οι επικαλούμενες από το Ν.Π.Δ.Δ. περιστάσεις που οδήγησαν στην πρόσληψη των φερόμενων ως δικαιούχων δεν συνιστούν κατεπείγουσες εποχικές ή πρόσκαιρες ανάγκες, που προέκυψαν από έκτακτα γεγονότα που δεν μπορούσε να προβλέψει το Ν.Π.Δ.Δ., αλλά αντίθετα ανάγκες πάγιες, στο πλαίσιο τακτικών κατ’ έτος εκδηλώσεων του Ν.Π.Δ.Δ., που οφείλονται στο εξαιρετικά πιθανό ενδεχόμενο της απόρριψης των ασφαλιστικών μέτρων μερίδας εργαζομένων, των οποίων είχαν ήδη λήξει οι συμβάσεις έργου τους. Ωστόσο, όμως, το Τμήμα κρίνει ότι η πρόσληψη των φερόμενων ως δικαιούχων των χρηματικών ενταλμάτων δεν έγινε με πρόθεση καταστρατήγησης των εφαρμοστέων διατάξεων, αλλά οφείλεται σε πλάνη του αρμοδίου οργάνου του Ν.Π.Δ.Δ., το οποίο, ενόψει και της υπ’ αριθ. 22512/19359/27.6.2011 απόφασης του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, με την οποία ελέγχθηκε η νομιμότητα της 44/31.5.2011 πράξης του Δ.Σ. του Ν.Π.Δ.Δ., υπέλαβε συγγνωστά ότι συνέτρεχαν οι κατεπείγουσες ανάγκες για την κατάρτιση των επίμαχων συμβάσεων εργασίας. Ενόψει αυτών, δικαιολογείται λόγω συγγνωστής πλάνης η θεώρηση των ελεγχόμενων χρηματικών ενταλμάτων, καθώς και όσων θα εκδοθούν για την ίδια αιτία μέχρι τη λήξη των ως άνω συμβάσεων.


2/75333/ΔΠΔΑ/2016

Καθορισμός του συνολικού ύψους της χρηματοδότησης έτους 2016, του ποσοστού χρηματοδότησης ανά Ο.Τ.Α. ή Ν.Π.Δ.Δ. Ο.Τ.Α., του τρόπου πληρωμής καθώς και κάθε άλλης αναγκαίας λεπτομέρειας για την εφαρμογή του άρθρου 61 του Ν. 4414/2016 (ΦΕΚ 149/τ. Α'/09-08-2016) που αφορά στην Ενίσχυση Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου των Ο.Τ.Α. από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων με σκοπό την προώθηση της απασχόλησης»


ΕλΣυν/Κλιμ.1/229/2013

Εξώδικος συμβιβασμός.(....) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη της παρούσας, η εντελλόμενη δαπάνη, που αφορά σε απόδοση της ωφέλειας που προσπορίστηκε το συγχωνευθέν ν.π.δ.δ. ….από την απασχόληση σ' αυτό με την ιδιότητα της τραπεζοκόμου της φερόμενης ως δικαιούχου, για την οποία ουδέποτε καταρτίστηκε, σύμφωνα με το νόμο, σχετική σύμβαση έργου ή εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, είναι μη νόμιμη, διότι η απαίτηση αυτή, αν και άγεται σε συμβιβασμό υπό το ένδυμα του αδικαιολόγητου πλουτισμού, αφορά κατ’ ουσία σε μισθολογικές απαιτήσεις, αφού η υποκείμενη αιτία της είναι η προσφορά υπηρεσιών. Συνεπώς, το ν.π.δ.δ. …..δεν είχε εξουσία να προβεί σε εξώδικο συμβιβασμό για την απαίτηση αυτή, αφού τούτο προσκρούει στην απαγορευτική διάταξη του άρθρου 72 παρ.2 του ν.3852/2010. Σε κάθε περίπτωση, οι περί αδικαιολόγητου πλουτισμού διατάξεις του Αστικού Κώδικα (904 επ.) δεν δύνανται να παράσχουν, σε καμία περίπτωση, νόμιμο έρεισμα για τη διενέργεια οποιασδήποτε δαπάνης υποκείμενης σε προληπτικό έλεγχο. Και τούτο διότι η νομιμότητα των υποκείμενων σε προληπτικό έλεγχο δαπανών κρίνεται πάντοτε και χωρίς εξαιρέσεις, με την επιφύλαξη του τυχόν απορρέοντος από τελεσίδικη απόφαση δεδικασμένου, με βάση το οικείο ουσιαστικό δίκαιο που διέπει την επίμαχη κάθε φορά έννομη σχέση. Περαιτέρω, ο ως άνω συμβιβασμός πάσχει ακυρότητα διότι η οικεία απόφαση ελήφθη από το Διοικητικό Συμβούλιο του ν.π.δ.δ. και όχι από την αρμόδια προς τούτου, λόγω ποσού, Εκτελεστική Επιτροπή αυτού. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνη δεν είναι νόμιμη και συνεπώς αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/39/2001

Δημόσιες επενδύσεις. Απαλλαγή αμοιβών για την εκπόνηση μελετών έργων χρηματοδοτουμένων από τις πιστώσεις του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων από κράτηση υπέρ του ΕΜΠ. Δυνάμει της υπ αριθμ. 43115/5-11-1952 κοινής αποφάσεως των Υπουργών Συντονισμού και Οικονομικών (ΦΕΚ Β 254), που κυρώθηκε με το άρθρο 1 παρ.4 του ΝΔ 2957/1954, απαλλάσσονται από την προβλεπομένη στις διατάξεις του άρθρου μόνου, παρ.1, περίπτ.α του Ν 546/1943 και 7 παρ.1 περ.ε του ΑΝ 2326/1940 (βλ. και άρθρο 4 παρ.1 του ΑΝ 440/1945) κράτηση υπέρ του ΕΜΠ, οι αμοιβές ιδιωτών για την εκπόνηση μελετών και την εκτέλεση και επίβλεψη έργων, χρηματοδοτουμένων εκ των ειδικών πιστώσεων του προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων, κατά τις διατάξεις του ΝΔ 2957/1954 και εκτελουμένων υπό του Δημοσίου, ν.π.δ.δ., Δημοσίων Οργανισμών και Επιχειρήσεων και Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοικήσεως. Η εν λόγω απαλλαγή χωρεί και μετά τη διάταξη του άρθρου 10 του Ν 915/1979, η οποία, κατ άρθρο 14 του ίδιου νόμου, δεν εφαρμόζεται επί των πόρων του ΕΜΠ.


ΕλΣυν/Ζ.Κλιμ/92/2017

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. Ανάθεση αποδοτικής λειτουργίας, συντήρησης, υγιεινολογική παρακολούθηση και γενική ευθύνη της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων …., για οκτώ (8) μήνες, με δικαίωμα προαίρεσης τεσσάρων (4) επιπλέον μηνών.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω και δεδομένου ότι, σύμφωνα με την 11675/27.4.2017 βεβαίωση του Διευθυντή Οικονομικού της αναθέτουσας εταιρείας, δεν εκκρεμούν ενστάσεις ή προσφυγές κατά της απόφασης κατακύρωσης ή οποιασδήποτε άλλης απόφασης στο πλαίσιο της ελεγχόμενης διαδικασίας, δεν συντρέχουν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες που να κωλύουν την υπογραφή του υποβληθέντος προς έλεγχο, με το 11683/28.4.2017 (αριθ. πρωτ. Ε.Σ. 26893/28.4.2017) έγγραφο του ίδιου ως άνω οργάνου, σχεδίου σύμβασης, αντίγραφο του οποίου τηρείται σε ηλεκτρονική μορφή στη Γραμματεία του Κλιμακίου.


ΝΣΚ/277/2012

Διασφαλιστικά μέτρα άρθρου 14 Ν. 2523/1997 – Δυνατότητα λήψεως ή μη σε βάρος Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) και Δημοτικών Παιδικών Σταθμών, καθώς και των εκπροσώπων και διοικητών τους ή των σχετιζομένων εν γένει με τη διοίκησή τους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Τα διασφαλιστικά μέτρα του άρθρου 14 του Ν. 2523/1997 λαμβάνονται νόμιμα και κατά των Ο.Τ.Α. και των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών, που έχουν συσταθεί ως ν.π.δ.δ., εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις που τάσσονται στο ίδιο άρθρο. Τα εν λόγω διασφαλιστικά μέτρα δεν μπορούν να ληφθούν νόμιμα και κατά των εκπροσώπων και διοικητών των ανωτέρω νομικών προσώπων ή των σχετιζομένων εν γένει με τη διοίκησή τους. (ομοφ.)