Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Α7/οικ 341609/2021

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: A7/316010/2021, 4811/2021

Οδική Βοήθεια Οχημάτων - Κοινοποίηση άρθρου 3 ν. 4811/2021 (Α’ 108) και κυα Α7/316010/2021 (Β’ 5274) - Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας επιχειρήσεων και συνεργατών οδικής βοήθειας ΑΔΑ:ΨΠΦΑ465ΧΘΞ-720


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

A7/316010/2021

Καθορισμός διαδικασίας, περιεχομένου και δικαιολογητικών, παραβόλου και κυρώσεων, για τη γνωστοποίηση της λειτουργίας επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων και συνεργατών οδικής βοήθειας οχημάτων.

Α7/οικ 341609/2021Οδική Βοήθεια Οχημάτων - Κοινοποίηση άρθρου 3 ν. 4811/2021 (Α’ 108) και κυα Α7/316010/2021 (Β’ 5274) - Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας επιχειρήσεων και συνεργατών οδικής βοήθειας ΑΔΑ:ΨΠΦΑ465ΧΘΞ-720


Α7/οικ 404940/2022

Οδική Βοήθεια Οχημάτων – Γνωστοποίηση μεταβολών από επιχειρήσεις και συνεργάτες οδικής βοήθειας με βεβαίωση νόμιμης λειτουργίαςΑΔΑ:ΩΥΔ8465ΧΘΞ-1ΩΚ 


Α7/50373/4094/2014

Οδική Βοήθεια Οχημάτων - Αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας οχήματος οδικής
βοήθειας(ΑΔΑ:6ΟΥΣ1-ΣΕ5)

Α7/86171/3031/2018

Οδική βοήθεια οχημάτων - Συνεργασία επιχειρήσεων - Ταυτόχρονη λειτουργία ως επιχείρηση οδικής βοήθειας και ως συνεργάτης.(ΑΔΑ:ΩΒ28465ΧΘΞ-ΙΛΛ)


Γ4/22601/1815

Οδική Βοήθεια Οχημάτων - ΣΕΚΑΜ - Κοινοποίηση κυα ΟΙΚ.26640/2298/2014
(Β' 1302) - Νέα έντυπα διαδικασιών (ΑΔΑ:7Δ1Υ1-ΙΔ0)

Ε.2143/2021

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 47,50,56 ΚΑΙ 65 ΤΟΥ ν.4811/2021 (ΦΕΚ Α' 108/26.06.2021) ΑΔΑ: 6ΚΡΘ46ΜΠ3Ζ-ΒΟΔ


Δ30/Α3/67664/2025

Οδήγηση οχήματος με μηχανισμό ανύψωσης τύπου «ψαλιδιού» που έλκει όχημα του οποίου οι εμπρόσθιοι τροχοί βρίσκονται επί του μηχανισμού και οι οπίσθιοι επί του οδοστρώματος ΑΔΑ: Ε6Λ7465ΧΘΞ-4Β4


Σχετ.:α. Ο Κανονισμός (ΕΕ) 2018/858 «για την έγκριση και την εποπτεία της αγοράς μηχανοκίνητων οχημάτων και των ρυμουλκουμένων τους…»

β. Ο v. 2696/1999 (Α’ 57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.)»

γ. Το π.δ. 51/2012 (Α’ 101) «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2006/126/ΕΚ…»

δ. Η υ.α. 80255/4693/19/2020 (Β’ 61) «Όροι προϋποθέσεις και διαδικασία πρώτης ταξινόμησης, μεταβίβασης και μετατροπής οχημάτων Ειδικής Χρήσης - Ειδικού Σκοπού…»

ε. Το με αριθμό πρωτ. 57850/2/4/2025 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνολογίας Οχημάτων (Δ34) 

στ. Το με αριθμό πρωτ. 45772/3051/11/2/2025 έγγραφο του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

ζ. Η με αριθμό πρωτ. 01/2025/28/1/2025 επιστολή του Σωματείου Συνεργατών Οδικής Βοήθειας Ελλάδος (Σ.Σ.Ο.Β.Ε.) 


ΕΣ/ΚΛ.Ε/565/2009

Σχέδιο σύμβασης έργου- διαδικασία ανάδειξης αναδόχου:..Συνεπώς, σύμφωνα με όσα ήδη εκτέθηκαν, οι εργολαβίες αυτές διέπονται από το κοινοτικό δίκαιο, αφού αποτελούν, κατά την κρίση του Κλιμακίου, τμήματα μείζονος έργου με ενιαία οικονομική και τεχνική λειτουργία, η οποία συνίσταται στη διαμόρφωση Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) σε διάφορα σημεία του κεντρικού-δυτικού άξονα της ... με κοινό σκοπό, ήτοι προκειμένου να διασφαλιστεί: α) η οδική ασφάλεια με την ανακούφιση της κόπωσης των οδηγών και επιβατών, β) η πρόληψη των ατυχημάτων λόγω αποφυγής της στάθμευσης στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης ή στα ερείσματα της οδού και γ) η παροχή οδικής βοήθειας των οχημάτων με ασφάλεια. Επομένως, αφού κατατμήθηκαν τεχνητώς και ανατέθηκαν με επιμέρους συμβάσεις ύστερα από διαγωνισμό μεταξύ περιορισμένου αριθμού προσκαλουμένων εργοληπτικών επιχειρήσεων, όφειλε η αναθέτουσα αρχή να προβεί γι’ αυτές στην αποστολή σχετικής προκήρυξης στην Υπηρεσία Επισήμων Εκδόσεων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η δε υποχρέωση αυτή δεν αίρεται από την όλως αόριστη επίκληση του άρθρου 125 εδ. γ) του ν. 3669/2008 (Α΄116) στην 586/2009 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρίας «...». Συνεπώς, συντρέχει ουσιώδης πλημμέλεια της διαδικασίας που κωλύει την υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου σύμβασης.

Ανακλήθηκε με την ΕΣ/ΤΜ.4/3741/2009


ΕΣ/ΚΛ.Ε/562/2009

Υπογραφή σχεδίου σύμβασης έργου:..Με δεδομένα αυτά, τόσο η ελεγχόμενη εργολαβία όσο και οι άλλες τρεις περιλαμβάνουν κατ’ ουσίαν τις ίδιες εργασίες, όπως προκύπτει από τα οικεία τεύχη τεχνικής περιγραφής, και πρόκειται να εκτελεστούν εντός του ίδιου γεωγραφικού πλαισίου (κεντρικός-δυτικός τομέας της ...) με διαδικασίες που άρχισαν ταυτόχρονα. Συνεπώς, σύμφωνα με όσα ήδη εκτέθηκαν, οι εργολαβίες αυτές διέπονται από το κοινοτικό δίκαιο, αφού αποτελούν, κατά την κρίση του Κλιμακίου, τμήματα μείζονος έργου με ενιαία οικονομική και τεχνική λειτουργία, η οποία συνίσταται στη διαμόρφωση Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) και της σύνδεσής τους με διάφορα σημεία του κεντρικού-δυτικού άξονα της ... με κοινό σκοπό, ήτοι προκειμένου να διασφαλιστεί: α) η οδική ασφάλεια με την ανακούφιση της κόπωσης των οδηγών και επιβατών, β) η πρόληψη των ατυχημάτων λόγω αποφυγής της στάθμευσης στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης ή στα ερείσματα της οδού και γ) η παροχή οδικής βοήθειας των οχημάτων με ασφάλεια. Επομένως, αφού κατατμήθηκαν τεχνητώς και ανατέθηκαν με επιμέρους συμβάσεις ύστερα από διαγωνισμό μεταξύ περιορισμένου αριθμού προσκαλουμένων εργοληπτικών επιχειρήσεων, όφειλε η αναθέτουσα αρχή να προβεί γι’ αυτές στην αποστολή σχετικής προκήρυξης στην Υπηρεσία Επισήμων Εκδόσεων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η δε υποχρέωση αυτή δεν αίρεται από την όλως αόριστη επίκληση του άρθρου 125 εδ. γ) του ν. 3669/2008 (Α΄116) στην 586/30.4.2009 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρίας «…..». Συνεπώς, συντρέχει ουσιώδης πλημμέλεια της διαδικασίας που κωλύει την υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου σύμβασης.

Ανακλήθηκε με την ΕΣ/ΤΜ.4/3740/2009