Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

151620/2023

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3534/2007
ΦΕΚ: 3171/Β/15.05.2023

Καθορισμός προϋποθέσεων και διαδικασίας αναγγελίας έναρξης άσκησης επαγγέλματος του τεχνίτη ψηφιακού ταχογράφου, υπεύθυνου συνεργείου ψηφιακού ταχογράφου, υποχρεώσεων συνεργείων ψηφιακού ταχογράφου - κυρώσεων

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

62923/639/2019

Προϋποθέσεις και διαδικασία αναγγελίας έναρξης άσκησης επαγγέλματος του τεχνίτη ταχογράφου, του Καν. (EE) αριθμ. 165/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου για τους ταχογράφους στον τομέα των οδικών μεταφορών, οι προβλεπόμενες κυρώσεις καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 151620/2023- ΦΕΚ: 3171/Β/15.5.2023: Καθορισμός προϋποθέσεων και διαδικασίας αναγγελίας έναρξης άσκησης επαγγέλματος του τεχνίτη ψηφιακού ταχογράφου, υπεύθυνου συνεργείου ψηφιακού ταχογράφου, υποχρεώσεων συνεργείων ψηφιακού ταχογράφου - κυρώσεων


151639/2023

Προϋποθέσεις και διαδικασία αναγγελίας έναρξης άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη οχημάτων υψηλής τάσης για συντήρηση και επισκευή οχημάτων υψηλής τάσης.  


Ν.1575/1985

Προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος του τεχνίτη αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων και όροι λειτουργίας των συνεργείων των οχημάτων αυτών


194135/2021

Καθορισμός όρων και προϋποθέσεων αναγγελίας έναρξης λειτουργίας των συνεργείων που  εκτελούν εργασίες επισκευής και συντήρησης σε οχήματα υψηλής τάσης.

210709/2021Δημοσίευση της υπ’ αριθμ. 194135/15-07-2021 (ΦΕΚ 3407/τ.Β΄/2021) κοινής υπουργικής απόφασης. ΑΔΑ:660Χ465ΧΘΞ-ΘΡΙ


Π.Δ. 66/2010

Καθορισμός προσόντων και διαδικασίας για την απόκτηση άδειας άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη συσκευών αερίων καυσίμων για την κίνηση αυτοκινήτων.


Αριθ. Ε/6742/1999

Καθορισμός νέων τυπικών προϋποθέσεων για την απόκτηση άδειας άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων του ν. 1575/85.


41/ΓΓ/2013

Ένταξη στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.) της διαδικασίας εγγραφής μέλους στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας και της αναγγελίας άσκησης του οικονομολογικού επαγγέλματος και του επαγγέλματος του λογιστή φοροτεχνικού.

41/ΓΓ/2013

Ένταξη στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.) της διαδικασίας εγγραφής μέλους στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας και της αναγγελίας άσκησης του οικονομολογικού επαγγέλματος και του επαγγέλματος του λογιστή φοροτεχνικού.


ΝΣΚ/128/2022

Ερωτάται: α) Εάν η Διοίκηση δεσμεύεται από το δεδικασμένο που παρήχθη από την με αριθμό 62/2021 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, για όλες τις περιπτώσεις των υποψήφιων προπονητών που παρακολούθησαν τις σχολές προπονητών της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας ΤΕΚΒΟΝΤΟ το έτος 2011 και β) σε καταφατική απάντηση εάν δύναται να προβεί στην έκδοση βεβαιώσεων αναγγελίας άσκησης επαγγέλματος προπονητή στους αιτούντες υποψήφιους προπονητές, χωρίς την γνωμοδότηση της επιτροπής ισοτιμιών της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και γ) σε αρνητική απάντηση, εάν η Διοίκηση δεσμεύεται από τυχόν αρνητική γνωμάτευση της επιτροπής ισοτιμιών σε περίπτωση υποχρέωσης υποβολής των φακέλων των αιτούντων υποψηφίων προπονητών ενώπιον της.(...)α) Η Διοίκηση δεν δεσμεύεται από το δεδικασμένο που απορρέει από την με αριθμό 62/2021 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών και β) η Διοίκηση δεν δεσμεύεται από αρνητική γνωμάτευση της Επιτροπής Ισοτιμιών της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, πλην όμως, εφόσον αποστεί από αυτήν, υποχρεούται να αιτιολογήσει ειδικά την απόκλιση αυτή (ομόφωνα).


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/253/2017

Αποδοχές ειδικού συνεργάτη. (..) στον με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ειδικό συνεργάτη του Δημάρχου ...., ως αποδοχές του, για το μήνα Σεπτέμβριο του έτους 2017. Ως αιτιολογία της άρνησης θεώρησης, ο Επίτροπος προέβαλε ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, καθόσον α) η σχετική γνωστοποίηση για την πλήρωση της θέσης ειδικού συνεργάτη, αποκλείει τη συμμετοχή υποψηφίων πτυχιούχων Α.Ε.Ι., περιορίζοντας υπέρμετρα και αδικαιολόγητα τη δυνατότητα κατάλληλων ενδιαφερομένων να υποβάλουν υποψηφιότητα, β) από τα συνημμένα στο ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δικαιολογητικά, δεν προκύπτει ότι ο φερόμενος ως δικαιούχος διαθέτει ειδίκευση σε επιστημονικό ή επαγγελματικό τομέα αρμοδιοτήτων των Ο.Τ.Α., που αποδεικνύεται με αξιόλογη επιστημονική ενασχόληση (δημοσιεύσεις, συμμετοχή σε συνέδρια, ομάδες εργασίας κ.λπ.) ή αξιόλογη επαγγελματική απασχόληση ή επαρκείς γνώσεις και σημαντική εμπειρία, ανάλογη με το αντικείμενο απασχόλησης και γ) δεν προσκομίστηκε δικαιολογητικό, σχετικό με τη διακοπή ή αναστολή της άσκησης του ελεύθερου επαγγέλματος ή βεβαίωση της αρμόδια Δ.Ο.Υ. περί μη έναρξης επαγγέλματος..Β. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει τα ακόλουθα:(...)αποκλείει αδικαιολόγητα την προσέλευση πτυχιούχων Α.Ε.Ι., οι οποίοι, κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας, διαθέτουν τις γνώσεις που απαιτεί  το αντικείμενο της συγκεκριμένης προς πλήρωση θέσης β. Περαιτέρω, ..., από τα προσκομισθέντα δικαιολογητικά, δεν αποδεικνύεται η συστηματική και σε βάθος ενασχόληση του φερόμενου ως δικαιούχου με τον οικείο τομέα αρμοδιοτήτων των Ο.Τ.Α.,γ. Τέλος, η προσκομιζόμενη υπεύθυνη δήλωση, με την οποία ο φερόμενος ως δικαιούχος δηλώνει ότι δεν έχει προβεί σε έναρξη επαγγέλματος για οποιοδήποτε θέμα σε Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία, δεν δύναται να ασκήσει έννομη επιρροή. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη